İstanbul'u süsleme gayreti sarfedenlerin son zamanlardaki oyuncaklarından biri olan metrolar tam bir reklam karmaşası yaşıyor. Şişhane - Atatürk Oto Sanayi arasında belli noktalarda yoğunlaşan reklam, diğer metro hatlarında adeta dışlanmış hissi uyandırıyor. Özellikle en eski hat olan Aksaray - Havalimanı hattında durum içler acısı...
Metronun içinde tek istikrarlı reklam reklam alan şirket olan AIDA'nın reklamı. Şu günlerde bir Playstation tabanlı oyunun dışında hiçbir reklam almayan/alamayan bu alanlar neden boş? Hadi bir sene reklam alınmadı, her yıl reklam alamayan şirket kazanır mı? Kazandı diyelim, her yıl bu ihaleye nasıl girer?
Biri bunu açıklamalı değil mi?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder